PolskiAngielski
1 » Zasady wysyłki2

Zasady wysyłki

V . Dostawa zamówionego Produktu

1. Produkt wysyłany jest pod adres wskazanym w formularzu rejestracji/​zamówienia. Sklep poinformuje Klienta niezwłocznie drogą mailową lub telefoniczną o nieprawidłowo wypełnionym formularzu, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.
 
2. Przesyłki z produktem, Sprzedawca dostarcza za pośrednictwem firmy kurierskiej oraz usługi paczkomaty InPost.
Istnieje możliwość odebrania Produktu w siedzibie Sprzedawcy, po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru drogą mailową bądź telefoniczną.
 
3. Sprzedawca stara się dostarczyć sprzedawane produkty jak najszybciej. Wysyłka produktów znajdujących się w magazynie jest realizowana w ciągu 2-​5 dni roboczych od momentu:
 
a) zaksięgowania wpłaty na koncie Sprzedawcy w przypadku wyboru formy płatności przelewem.
 
4. Do czasu realizacji Zamówienia nie wlicza się sobót oraz dni ustawowo wolnych od pracy.


VI . Zwrot zakupionego Produktu

1. Klient, który jest Konsumentem, może zwrócić zakupiony w Sklepie Produkt bez podania przyczyny. Klient ponosi koszt zwrotu przesyłki. Klient zwraca towar, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży Produktu zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta.
 
2. Uprawnienie to Klient może zrealizować w ciągu 14 dni od otrzymania Produktu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
 
 
3. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Produktu, Klient jest zobowiązany do niezwłocznego zwrotu Produktu Sprzedawcy nie później niż w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży Produktu, zgodnie z procedurą sklepu e-dreams.pl :

a) Towar w stanie nienaruszonym jest zwracany na adres Sweet Dreams Korneluk Katarzyna, ul. Starachowicka 117, 27-215 Wąchock.

b) Do zwracanego towaru należy załączyć pisemne oświadczenie z dopiskiem "odstąpienie od umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru" bez podawania przyczyny zwrotu.

c) Opłatę za zwrot pokrywa klient. 
 
4. Sprzedawca zwraca Klientowi cenę za odesłany przez Klienta Produkt w ciągu 14 dni, licząc od dnia doręczenia zwracanego towaru Sprzedającemu wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy sprzedaży Produktów.
5. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem zwracanych Produktów lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania zwracanych Produktów, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Zwrot dokonywany jest na rachunek bankowy Klienta.
 
6. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym.
 
7. Odstąpienie od umowy sprzedaży Produktu może zostać dokonane poprzez wysłanie pisemnego odstąpienia od umowy z dopiskiem "odstąpienie od umowy w  terminie 14 dni od daty otrzymania towaru" bez podawania przyczyny zwrotu.

8. Reklamacje produktów może zostać wysłana na adres: sklep@e-dreams.pl
   a) maksymalny czas dla rozpatrzenia reklamacji to 21 dni roboczych od daty wpłynięcia reklamacji. 
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl